O marce Vogel`s

Od 35 lat strategia firmy Vogel’s opiera się na trzech filarach: wygląd produktu, rozwój i technologia. Od zawsze firma inwestowała na tych właśnie polach i dzięki temu Vogel’s jest w stanie wypracować nowe, lepsze rozwiązania w dziedzinie mocowania sprzętu audio/video i szybko wprowadzić je na rynek. W ten sposób Vogel’s ustanawia nowe standardy na rynku mebli i akcesoriów dla sprzętu audio/video, nieustannie podnosząc poprzeczkę ku zadowoleniu klientów.

Dzisiaj, na niezwykle konkurencyjnym rynku, firmy aby osiągnąć sukces, muszą przewidywać potrzeby przyszłych klientów. Tak działa również firma Vogel’s. Aby sprostać oczekiwaniom konsumentów firma kładzie nacisk na badanie obowiązujących trendów rynkowych oraz najnowszych technologii. W rezultacie Vogel’s tworzy produkty, które będą odpowiedzią na to, czego chcą i pragną klienci.

Szeroka gama produktów firmy Vogel’s spełnia potrzeby zarówno firm jak i klientów indywidualnych na całym świecie. Wśród oferty firmy znaleźć można rozwiązania dla:

- telewizorów LCD oraz plazmowych

- projektorów

- sprzętu audio/video

- kolumn głośnikowych

Produkty firmy Vogel’s można znaleźć zarówno w domach jak i na lotniskach, stadionach, w centrach handlowych, restauracjach czy szpitalach.

Sukces produktów Vogel’s opiera się na kilku niezmiennych zasadach, które streszczają filozofię firmy:

- Innowacje. Innowacyjne produkty, które pozwalają w pełni cieszyć się domowym sprzętem audio/video i które jednocześnie dobrze wyglądają, są łatwe w obsłudze i bardzo praktyczne.

- Wygląd. Stylowy, funkcjonalny wygląd produktów, które pasują do każdego rodzaju wnętrz

- Funkcjonalność. W fazie projektowania firma Vogel’s bierze pod uwagę wszelkie możliwe sposoby użycia produktu i wybiera te, które w największym stopniu odpowiadają potrzebom użytkowników.

- Niezawodność. Na produkty firmy Vogel’s można liczyć – są długotrwałe i zapewniają doskonałą jakość dzięki 35- cio letniemu doświadczeniu w branży.

- Partnerstwo. Vogel’s dysponuje globalną siecią dystrybutorów i dilerów – produkty tej firmy są obecne w ponad 50 krajach.

- Koncentracja na użytkowniku. Produkty Vogel’s są projektowane z uwzględnieniem głosów użytkowników, którzy korzystają z produktów na co dzień. Wszelkie aspekty dotyczące ergonomii i łatwości obsługi są brane pod uwagę w fazie projektowania.