Szwedzki producent głośników, Audio Pro, poszerza swoją gamę produktową o kolejny kolorowy głośnik. Tym razem wybór padł na jasnożółty T3+, pozwalający dostrzec światło dnia.

Kolory są optycznym zjawiskiem, które ma większy wpływ na psychikę człowieka, niż mogłoby się nam wydawać. Kolory mogą podświadomie niezwykle mocno wpływać na nasze emocje, a wielu designerów wnętrz wykorzystuje tę wiedzę podczas tworzenia projektów i doborze detali, które przyciągną nasz wzrok. Kultura, wychowanie i osobiste wartości także decydują o tym, jak odbieramy kolory, ale z pewnością fascynującym jest odczuwanie efektu, jaki może przynieść już odrobina koloru. Żółty w wielu kulturach nazywany jest kolorem szczęścia i często postrzegany jest jako ciepły, pozytywny i młodzieńczy kolor. Chociaż duże powierzchnie żółtego mogą być męczące i postrzegane jako denerwujące, to niewielka ilość żółtej barwy, taka jak głośnik, przez wielu ludzi odbierana jest jako orzeźwiająca i inspirująca.

Mając to na uwadze, szwedzki producent głośników, Audio Pro, przygotował specjalną, limitowaną edycję bardzo popularnego głośnika Bluetooth, modelu T3+, właśnie w żółtym kolorze. Projektanci nazwali go "Lemon", a mały głośnik bezsprzecznie przypomina koszyk oblanych słońcem cytryn.

Jens Henriksen, CCO w Audio Pro wyjaśnia: "Celem było zaprojektowanie głośnika, który mógłby rozjaśnić sprzęt po ciemnym roku, silnie dotkniętym pandemią. I jaki kolor jest do tego lepszy niż jasny i pozytywny, jasnożółty?" Głośnik, który zdobył dużą popularność nawet w swoich standardowych barwach, ma akumulator i łączność Bluetooth, dzięki czemu może być używany np. w ogrodzie lub na pikniku. Wbudowana bateria zapewnia energię na 30 godzin pracy, dlatego też można długo cieszyć się zarówno muzyką, jak i słońcem na plaży.

"Sądzimy, że żółty głośnik będzie popularnym towarzyszem, którego podczas nadchodzącego lata będzie można zabrać na plażę, gdzie będzie świecił jak słońce", kontynuuje Jens Henriksen. "Jedyną chmurą na niebie może okazać się limitowana edycja. Dlatego zachęcamy klientów, którzy chcieliby zabrać żółty głośnik na plażę, aby już wczesną wiosną sięgnęli po ten cytrynowy rarytas".

"Mamy nadzieję, że ten żółty kolor może rozjaśnić dzień i być promieniem nadziei, że świat zmierza w stronę jaśniejszych czasów, zarówno pod względem pogody, jak i pandemii", podsumowuje z nadzieją Jens Henriksen.