Z przykrością informujemy, że otrzymaliśmy komunikat o usterce mogącej mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowania etui ładującego do ATH-CK3TW. Każdy taki raport traktujemy bardzo poważnie. Dlatego też podjęliśmy decyzję o wycofaniu etui ładującego do ATH-CK3TW z rynku w trybie natychmiastowym.

ATH-CK3TW True Wireless

Usterka dotyczy niekontrolowanego wzrostu temperatury. Stwierdzono, że etui ładujące może rozgrzać się aż do temperatury topnienia, powodując wydzielanie się dymu, co wiąże się z ryzykiem zapalenia się obudowy.

Cieszymy się, że nikt nie ucierpiał w żadnym ze zgłoszonych incydentów i co równie ważne, żadne etui ładujące nie wywołało i nie doprowadziło do znacznych szkód. Pomimo to, że nie zostały zgłoszone żadne przypadki na terenie Europy ani w żadnym innym regionie poza Japonią, chcemy aktywnie zapobiegać dalszym nieprawidłowościom. Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie każdego naszego klienta są dla nas najważniejsze i stanowią podstawowy priorytet.

WAŻNE – Jeżeli posiadasz ATH-CK3TW i chcesz sprawdzić, czy problem dotyczy twojego egzemplarza, wykonaj poniższe czynności:

1. Sprawdź numer partii umieszczony na naklejce wewnątrz pokrywy etui ładującego. Jeżeli znajdujący się na naklejce numer kończy się na „B”, NIE ma potrzeby odsyłania etui.

2. Jeżeli znajdujący się na naklejce numer partii nie kończy się na literę „B” lub jeśli nie widzisz żadnej naklejki z numerem partii, etui ładujące musi zostać zwrócone do nas i wymienione. Jeżeli ten przypadek dotyczy ciebie, jeszcze raz przepraszamy. Etui ładujące zostanie wymienione bezpłatnie, a sam proces jego wymiany przebiegnie w prosty dla ciebie sposób.

3. Wejdź na poniższą stronę internetową, aby zarejestrować się w programie wymiany etui ładującego, gdzie można zaaranżować bezpłatny zwrot twojego etui ładującego podlegającego wymianie i bez dodatkowych kosztów wymienić go.

http://www.audio-technica.com/recall

Otrzymasz nowe i bezpieczne etui ładujące, aby móc nadal cieszyć się swoimi prawdziwie bezprzewodowymi słuchawkami ATH-CK3TW.

Cały proces oczywiście pozostaje dla ciebie bezpłatny.

Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z usterką".