Przedłużona gwarancja Yamaha

Zarejestruj urządzenie, aby bezpłatnie wydłużyć gwarancję

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI na zakupiony sprzęt YAMAHA

3 MIESIĄCE GRATIS serwisu muzycznego TIDAL HiFi !

Wszystkie urządzenia audio-wideo Yamaha sprzedawane w autoryzowanej sieci dystrybucji objęte są standardowym 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym. Istnieje możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji, na zasadach opisanych poniżej, przy czym rozszerzenie gwarancji oferuje odrębnie autoryzowany dystrybutor w Polsce – Audio Klan Janusz Prządka sp.j. jak producent sprzętu reprezentowany przez YAMAHA Music Europe GmbH. Klient ma możliwość skorzystania z obu programów przedłużenia gwarancji.


Gwarancja dystrybutora - Audio Klan

Okres gwarancyjny po przedłużeniu wynosi łącznie 36 miesięcy. Możliwość rozszerzenia ochrony dotyczy każdego urządzenia Yamaha, z wyjątkiem słuchawek i akcesoriów, pochodzącego z dystrybucji Audio Klan. Zakup może być dokonany bezpośrednio u dystrybutora, jak i w sklepie dalszego sprzedawcy. Warunkiem przedłużenia gwarancji jest zarejestrowanie urządzenia w ciągu 4 tygodni od daty zakupu.

Rejestracji zakupionego sprzętu należy dokonać on-line, korzystając z przygotowanego formularza przedłużenia gwarancji. Jeśli rejestracja dotyczy pierwszego urządzenia audio-wideo Yamaha, niezbędne jest założenie konta klienta, co wymaga wpisania danych nabywcy oraz informacji dotyczących zakupionego sprzętu. W przypadku rejestracji kolejnego urządzenia wystarczy zalogować się na swoim koncie klienta i dodać do niego nowo zakupiony sprzęt.

Dokonując rejestracji urządzenia Yamaha w ramach programu gwarancyjnego Audio Klan, klient otrzymuje nie tylko przedłużenie ochrony gwarancyjnej do 3 lat, lecz dodatkowo zyskuje bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego on-line    przez trzy miesiące. Specjalny kod umożliwiający korzystanie z serwisu prześlemy w wiadomości e-mail potwierdzającej przedłużenie gwarancji. Aktywacja kodu wymaga wprowadzenia danych karty płatniczej lub konta PayPal użytkownika. Dane te wymagane są przez serwis TIDAL na wypadek, gdyby użytkownik nie zrezygnował z dalszego korzystania z serwisu, który jest płatny. Z tego względu prosimy pamiętać o ewentualnej dezaktywacji usług serwisu TIDAL. 

Przed rozpoczęciem procedury rejestracji zakupionego urządzenia prosimy o uważne zapoznanie się z warunkami gwarancji Audio Klan, jak również z regulaminem przedłużenia gwarancji na produkty audio-wideo Yamaha. Zarejestrowanie urządzenia na stronie www.audioklan.com.pl jest równoznaczne z akceptacją tych warunków oraz regulaminu.


Gwarancja producenta - YAMAHA

Możliwość przedłużenia gwarancji dotyczy wyłącznie urządzeń Yamaha:

-     serii Aventage (modele: RX-A680, RX-A880, RX-A1080, RX-A2080, RX-A3080, BD-A1060), gdzie łączny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Aby skorzystać z możliwości przedłużenia okresu gwarancyjnego należy zarejestrować urządzenie na stronie https://member.europe.yamaha.com w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu.

-     serii High-End (modele: CX-A5100, CX-A5200, MX-A5000, MX-A5200, A-S3000, A-S2100, CD-S3000, CD-S2100, NS-5000, C-5000, M-5000, GT-5000), z okresem gwarancji rozszerzonym do 60 miesięcy. Aby skorzystać z możliwości przedłużenia okresu gwarancyjnego należy zarejestrować urządzenie na stronie https://member.europe.yamaha.com w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu.

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się na stronie https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/. W ramach programu gwarancyjnego YAMAHA nie jest oferowany bonus w postaci możliwości bezpłatnego korzystania z serwisu TIDAL.

Produkty

Serwis

tel.: +48 22 777 99 25

fax.: +48 22 777 99 38

Media

tel.: +48 22 777 99 25

fax.: +48 22 777 99 38