O marce Audio-Technica

Firma Audio-Technica została założona w 1962 r. przez Hideo Matsushitę i natychmiast znalazła się na pozycji lidera w projektowaniu i produkcji innowacyjnych urządzeń audio. Specjalistyczna wiedza i innowacyjność pomogły szybko wprowadzić firmę na nowe pola i przyczyniły się do opracowania ramion gramofonowych, mikrofonów i słuchawek. Obecnie Audio-Technica jest globalną grupą firm, zajmujących się projektowaniem, produkcją, marketingiem i dystrybucją sprzętu audio, od zaawansowanych mikrofonów, słuchawek i wkładek gramofonowych do systemów bezprzewodowych, mikserów oraz urządzeń elektronicznych do użytku domowego i zastosowań profesjonalnych.

Pokora, pasja, kreatywność i wiedza specjalistyczna w sferze dźwięku są podstawowymi wartościami dziedzictwa Audio-Techniki, w znacznym stopniu zainspirowanymi przez jej założyciela – wpływ Hideo Matsushity na filozofię firmy jest wciąż odczuwalny. Pasja Audio-Techniki do słuchania ewoluowała od lat 70., wraz z pierwszymi projektami słuchawek, opierających się na dziedzictwie w dziedzinie innowacji, zaawansowanej inżynierii i artystycznego wzornictwa. Dzisiaj produkty Audio-Techniki stały się światowym synonimem doskonałych walorów sonicznych połączonych z najwyższą jakością budowy i walorami wizualnymi.

Zdobywca licznych nagród branżowych, Audio-Technica produkuje urządzenia, które dla nadawców i studiów nagraniowych, firm oraz obiektów rządowych są wyznacznikiem standardów jakości, trwałości i wydajności w odniesieniu do ceny. Mikrofony Audio-Technica wielokrotnie zapewniły wszechstronne rozwiązania podczas wysokiej rangi wydarzeń sportowych, m.in. Pucharu Świata, Super Bowl, a także letnich olimpiad w Pekinie (2008), Atenach (2004), Sydney (2000) i Atlancie (1996) oraz igrzysk zimowych w Turynie (2006) i Salt Lake City (2002).